Як продати сайт
Щоб зрозуміти як продати сайт не треба багато слів.
Продавець є основною відмінністю в покупках сьогодні.
Покупці знають, що вони можуть отримати подібну пропозицію від іншої компанії.
Але чого вони не можуть отримати від будь-якого постачальника, так це саме вашого досвіду спілкування, який створює грамотний продавець.
Індивідуальність продавця є основою успішного продажу сайту.
Чітке розуміння продукту, його переваг та потреб замовника сайту – запорука успішного продажу.
Зміст статті
- Скільки Я Зможу Заробити На Продажі Сайтів?
- Чи Може Кожен Навчитися Продавати Сайти?
- Як Продавати Сайт Холодними Дзвінками?
- Як Продавати Сайт Холодними Повідомленнями?
- Чому Клієнту Вигідно Замовити Сайт?
- Де Шукати Контакти Потенційних Замовників Сайтів?
Скільки я зможу заробити на продажі сайтів
Вартість сайту починається зі 100 доларів і може бути і 1000, і 2000 доларів.
Ваші 50% з кожного вашого замовлення.
Зазвичай розрахунок відбувається у 2 етапи. 50% на початок роботи. 50% після закінчення роботи із створення сайту.
Також, якщо проект великий, процес створення сайту може бути розбитий на кілька етапів.
Ви отримаєте свої 50% на кожному етапі.
Чи може кожен навчитися продавати сайти?
Будьте впевнені. Для цього потрібне лише правильне мислення, а також бажання практикуватися та працювати над своїм підходом, доки ви його не зрозумієте.
Письменник і «найкращий у світі продавець» Джо Жірард наголошує у своїй книзі «Як продати що завгодно будь-кому», що люди, які досягають успіху в продажах, не підходять до цього як до єдиної угоди.
Натомість він каже, що ті, хто «розуміє, що продажі можуть бути безперервним процесом, який ніколи не закінчується, тоді ви досягнете успіху».
Коли ви побачите продаж як процес, а не транзакцію, ви налаштуєтеся на успіх.
Після того, як ви налагодите стосунки з потенційними клієнтами та з’ясуєте їхні проблемні точки, повідомте, як використання вашого сервісу допоможе вирішити їхні проблеми та усунути перешкоди.
Продаж сайту – це насамперед пошук вигоди для покупця від покупки.
- Проведіть дослідження, перш ніж звертатися з пропозицією. Чи є сайт у компанії, наскільки він хороший, що можна покращити і таке інше.
- Спочатку побудуйте стосунки: визначте свого покупця. Спершу зробіть внесок в спілкування з людиною, потім продайте.
- Дізнайтесь, що саме людина хоче отримати від створення сайту (продажу, впізнаваність бренду, зручність лоя існуючих покупців тощо)
- Шукайте потребу: ставте запитання та слухайте. Пам’ятайте, ви продаєте людині.
Як продавати сайт холодними дзвінками?
Холодні дзвінки можуть бути одним із найефективніших способів дістатися клієнтів.
- Першим кроком до ефективних холодних дзвінків є усвідомлення того, що холодні дзвінки не зашкодять вам. Менеджери настільки бояться відмов по телефону, що найчастіше ігнорує цей потужний інструмент продажу.
- Зробіть холодний дзвінок грою.
- Холодні дзвінки – це номери телефонів. Навчіться не боятися відмов. Телефонуйте доти, доки вийдіть на потрібного клієнта.
- Напишіть сценарій розмови (скрипт) перед тим, як дзвонити клієнту.
Приклад скрипта продажу сайту по телефону:
Вітання
Вступна фраза: добрий день (вечір, ранок) «Ім'я співрозмовника», якщо відомо.
Називаємо свої ім'я та прізвище.
Уточнюючі питання за яким дзвонимо та представлення продукту
Ми робимо сайти із 2008 року. Ми зробили понад 200 проектів. Наше портфоліо тут. Ми пропонуємо створення сайтів зараз за ціною вдвічі нижчою. Сайт одразу створюється мобільним.
На додаток знайдіть ті вигоди, які цікаві саме вашому співрозмовнику. Наприклад, для начальника – зниження витрат та прибуток, для пересічних працівників – спрощення роботи.
Робота з запереченнями
Якщо замовник каже, що йому сайт не потрібний, виявляємо причину відмови від заказа сайту.
Вирішуємо проблему, через яку споживач відмовивляэться.
Резюмуємо спілкування. Дякуємо за приділений нам час, будемо раді співпраці.
Задаємо питання:
Вам зручно обговорити ваш майбутній сайт на відеозв'язку або зручніше заповнити бриф?
Уточнюємо як надіслати бриф або коли зручно провести відеоконференцію.
Зараз менеджери з продажу скажуть: "Навіщо мені цей сценарій, я звучу не природно по телефону".
Скрипт на 100% потрібний новачкам у продажах. Це знімає страх і дає менеджеру впевненості у розмові.
Говоріть про потреби покупця. Чим більше ви говорите про себе, тим гірше.
Залучайте до діалогу.
З клієнтами треба говорити, щоб розмова була більш осмисленою. Не перетворюйте дзвінок на монолог із самим собою.
Ви кажете про проблеми клієнта, а вони Вас не слухають. Ставте запитання, ведіть розмову.
Ведіть облік своїх дзвінків: з ким говорили коли, який результат дзвінка.
Як продавати сайт холодними повідомленнями?
Холодні листи чи повідомлення у месенджерах чи соціальних мережах мають сприйматися як персоналізовані, навіть якщо вони пишуться сотнями.
Для цього використовуйте формулу:
- Визначте ситуацію, релевантну до теми листа.
- Проблема, яку ви готові вирішити для клієнта.
- Опишіть успішний досвід.
- Зробіть пропозицію.
Якщо вам вдалося зрозуміти ситуацію, швидше за все, ви вже знаєте, до якої проблеми вона веде.
Простіше визначити її, поставивши зворотне питання: які проблеми ця ситуація принесе передбачуваному клієнту і як ви можете їх вирішити?
Усі холодні листи мають закінчуватися закликом до конкретної дії: відповісти на листа, отримати презентацію, відвідати сайт тощо.
Приклад скрипта продажу сайту повідомленням:
Привіт / Вітаю / Доброго дня {Ім'я клієнта}.
Взяв ваш контакт із Інстаграм.
Побачив, що у вас твердий, сформований продукт, це дасть чудову конкурентну перевагу на майбутньому сайті!
Проаналізувавши вашу нішу, я помітив, що більшість сайтів не опрацьовані з погляду комерції, смислової складової та в цілому структури.
Вони ніякого результату особливо не приносять. Тому можна зробити по-іншому, обійшовши відразу ці сайти, за рахунок грамотного позиціонування на цьому ринку.
Мене звуть, {Ваше ім'я}, я займаюся створенням сайтів, що продають, які допомагають моїм клієнтам розвивати свій бізнес.
Я можу зробити для вас БЕЗКОШТОВНО перший екран, щоб ви побачили мою експертність та користь для вашого бізнесу.
Вам цікаво зараз розвиток вашої діяльності та залучення клієнтів за допомогою сайтів?
Чому клієнту вигідно замовити сайт?
Сайт – це місце, де можна опублікувати докладну інформацію про компанію, послуги, умови замовлення та виконання послуг, контакти та реквізити.
Сайт інформує ваших клієнтів цілий рік і вночі та вдень.
Сайт – це інструмент, за допомогою якого можна залучити потенційних клієнтів та спростити початковий процес замовлення ваших послуг.
Сайт є інструментом для роботи з існуючими клієнтами. З його допомогою можна надавати клієнтам, які мають доступ до Інтернету, різноманітну інформацію. Як про нові послуги, так і ефективність існуючих послуг.
Сайт – це інструмент, який допомагає у роботі співробітникам та керівникам фірми.
Якщо розмістити на сайті документи, завдання, звіти та іншу інформацію, то керівники компанії отримають можливість доступу до необхідної інформації з будь-якої точки світу, де є комп'ютер та підключення до Інтернету.
Сайт працює на імідж. Наявність веб-сайту свідчить про технічну просунутість компанії та відповідність вимогам часу.
Де шукати контакти потенційних замовників сайтів
Сарафанне радіо
Незважаючи на розвиток технологій, рекомендації від живих людей, як і раніше, працюють найкраще. Як показало дослідження Nielsen, люди, обираючи товар чи послугу, у 55% випадків звернуться за інформацією до членів сім'ї, 54% – до друзів, 54% – прочитають відгуки в інтернеті. А 78% респондентів, опитаних Sprout Social, заявили, що порекомендують товар чи послугу сім'ї та друзям, якщо будуть задоволені якістю.
Тому попитайте друзів, знайомих або клієнтів (якщо раніше працювали в офісі), чи немає у них на прикметі когось, кому б у нагоді ваші послуги.
Ця порада особливо актуальна для фрілансерів-початківців: краще «потренуватися» на більш-менш лояльно налаштованих людях, які не залишатимуть погані відгуки, якщо залишаться незадоволені результатом.
«Прокачати» профіль у соцмережах
Якщо любите постити картинки з котиками та мемами, доведеться переглянути свій підхід до ведення соцмереж. На жаль, котики не допоможуть знайти нових клієнтів.
Вкажіть, чим займаєтесь, відкрийте контакти та можливість надсилати вам повідомлення. Потенційний клієнт, заходячи на вашу сторінку, повинен зрозуміти, що може замовити послугу.
Напишіть пост про те, чим займаєтесь і попросіть друзів про репоста. Пообіцяйте приємний (краще не грошовий) бонус за наведеного клієнта.
Також соціальні мережі – це потужний інструмент пошуку клієнтів. Ви просто шукаєте в пошуку Інсти або Facebook запит "стоматолог Київ" або будь-який інший. Тобто, назва діяльності + місто.
Зазвичай люди залишають свої контакти. Краще писати на телефон у телеграмі, ватсапі чи вайбері. Так більша ймовірність, що потенційний замовник побачить ваше повідомлення.
У тематичних спільнотах
Пошукайте спільноти, в яких можуть бути ваші потенційні клієнти — наприклад, спільнот для підприємців або пошуку підрядників. Учасники часто публікують прохання про допомогу та пропозиції щодо роботи. Там і зможете запропонувати свої послуги та домовитися із замовником безпосередньо.
Хотите Заказать Создание Сайта Или Магазина?
рекламу, продвижение, чат-бот
Хотите заказать сайт?
Анализ сайта - регулярная проверка сайта важна для успеха бизнеса онлайн
Почему аналитика сайта важна для роста вашего бизнеса? Что такое аналитика и анализ сайта и как они помогают улучшить ваш сайт?...
5 элементов успешного видео на Youtube для создания трафика на сайт
Самый простой способ сделать свой канал популярным - это создавать отличный видео контент. Но как выделиться среди популярных видео на Youtube?...